
powered by The Indian Maharadja & Sportze Baarn
PARTNERS & SPONSOREN
The Indian Maharadja is een Nederlands lifestyle hockeymerk, opgericht in Amsterdam in 2009. De merkbeleving is gebaseerd op ‘East meets West’; geïnspireerd door oosterse mystiek en westerse eigentijdse designs.
The Indian Maharadja ondersteunt sporters bij het bereiken van hun persoonlijke doelen door als sportmerk te staan voor hoge kwaliteit, innovatie, beleving en kenmerkende designs.
In korte tijd is The Indian Maharadja uitgegroeid tot een van de populairste hockeymerken.
Met kleurrijke jeugdsticks en strakke professionele sticks is de collectie van The Indian Maharadja geschikt voor elke sporter. Naast hockeysticks is er een ruim assortiment accessoires, protectie, tassen en sportkleding.
Sportze is op 20 mei 2011 opgericht door de eigenaren David Bosman en Guido Visee. Zij namen op dat moment de vroegere Go Sport over in het midden van de Laanstraat in Baarn.
Na een grote verbouwing en keuzes in het assortiment is de winkel geworden zoals David en Guido het voor ogen hadden. Mede doordat Sportze erg betrokken is binnen het verenigingsleven groeit Sportze uit haar voegen.
Sinds het voorjaar van 2016 is Sportze verhuisd naar een schitterend, mooi en groot pand iets verderop in de Laanstraat. Met ruim 320 m2 is haar vloeroppervlakte ruim verdubbeld. Hierdoor kan Sportze de groei doorzetten en vooral haar producten mooier en beter presenteren.
Intercure Baarn is een praktijk voor fysiotherapie, haptotherapie, echografie, osteopathie en sportrehabilitatie. In 1989 is Intercure begonnen als een eenmanspraktijk, maar groeide al snel uit tot een praktijk waar vier therapeuten hun dagelijks werk doen.Na haar vestigingen gehad te hebben op de Diepenbrocklaan, het Fregat, de Eemnesserweg, sportcentrum ‘de Trits' en de Tolweg, is de praktijk sinds 1 januari 2015 gevestigd op de Kerkstraat 31, 3741 AJ in Baarn.
De vele mogelijkheden die deze locatie biedt (ruime behandelkamers en een oefenzaal) zijn voor een praktijk met ambitie, zoals Intercure is, essentieel. We kunnen u, naast een ruime ervaring op het gebied van fysiotherapie, vele oefenmogelijkheden aanbieden voor een optimaal herstel. Er wordt gebruik gemaakt van 4 behandelkamers, een secretariaat, een wachtkamer en een trainings/oefenruimte.
Sportmarketing is 1 van de 4 vier labels van NOMADOO Marketing Design
What & Why:
Het creëren en realiseren van sportmarketing concepten met als doel het activeren
en boosten van de sport en de naamsbekendheid & imago van merken.
How:
-
het bedenken & uitvoeren van diverse sport gerelateerde projecten voor verenigingen en bedrijven
-
het bedenken & uitvoeren van diverse promoties & sponsor acties
-
het bedenken & organiseren van sport events
‘Designing Exceptional Experiences’
De ZERO! ParaHockey Stichting wil iedereen met een verstandelijke danwel lichamelijke beperking (zonder afhankelijk te zijn van een rolstoel) de kans geven om te kunnen gaan hockeyen en de best mogelijke begeleiding geven, waarbij het plezier in het sporten (hockeyen) centraal staat. Want als je doet wat je veel plezier geeft, dan zal je in staat zijn om je niveau verder te brengen.